TaxusTopper

  • 3 MAANDEN AANGROEIGARANTIE
  • EIGEN KWEKERIJ MET MEER DAN 100.000 TAXUSSEN
  • BEZORGEN €24,95 EN BOVEN DE €500,- GRATIS

Retourneren

U heeft volgens de wet het recht om online aankopen zonder opgave van reden binnen 14 dagen voor retour op te geven. U heeft na melding van een retour nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. Op deze wet zijn enkele uitzonderingen, waaronder 'bederflijke producten'. De Taxus Baccata betreft een bederfelijke product. Dit houdt in dat uw online aankoop bij TaxusTopper niet herroepen noch geretourneerd kan worden, vanwege de bederfelijke aard van het product.

LET OP: In het geval van kwaliteitsproblemen met uw levering (uw klacht valt onder de noemer defect of schade) kunt u gebruik maken van ons klachtenformulier. Hierbij streven wij altijd naar een correcte en klantvriendelijke oplossing. Klanttevredenheid staat hierbij voorop!

Indicatie retourkosten:
Bij retourneren zijn de retourkosten voor uw rekening. De retourkosten zijn volledig afhankelijk van uw specifieke bestelling. Op basis van onze gemiddelde orderwaarde geven wij een realistische indicatie, echter kan deze altijd afwijken van uw specifieke situatie. Uiteraard vragen wij indien door u gewenst een offerte aan bij onze vaste transporteur waarbij wij u voorzien van een gericht prijsvoorstel t.b.v. transport.

Indicatie retourkosten (per palletplaats): Tussen de € 42,50  en € 47,50 incl. BTW. 
In het geval van een kooiaap: € 80,00 incl. BTW. 

Afkoelingsperiode

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. Op deze wet zijn enkele uitzonderingen, waaronder 'bederflijke producten'. Omdat Taxus Baccata valt onder bederfelijke producten kan uw online aankoop niet herroepen worden noch geretourneerd worden vanwege de bederfelijke aard van het product.

Klachtenafhandeling

Wij nemen uw klacht zeer serieus. Voor het indienen van een klacht kunt u gebruik maken van ons klachtenformulier. Deze kunt u vervolgens per e-mail verzenden naar info@taxustopper.nl.
In het geval de kwaliteit van uw Taxus niet naar wens is (uw klacht valt onder de noemer defect of schade), vragen wij u om een digitale foto hiervan aan te leveren. Binnen 2 werkdagen, na ontvangst, neemt een medewerker van TaxusTopper contact met u op. Hierbij streven wij uiteraard altijd naar een klantvriendelijke oplossing en zullen wij alles in werking stellen om uw klacht naar 100% tevredenheid op te lossen.

Meer informatie over klachtenafhandeling >>

© Copyright 2018 TaxusTopper - Powered by Lightspeed - Development & Online marketing by ROCA online
Beoordeeld met een 9,3 uit 103 beoordelingen
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »